سردار یعقوب سلیمانی و عادل مهری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جمعی از اعضای جمعیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار دیدار کرده و به گفتگو پرداختند

به گزارش روابط عمومی مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر ، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه ی ظهر امروز با عادل مهری ، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و جمعی از اعضای جمعیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار دیدار کردند.

یعقوب سلیمانی در ابتدای جلسه بنیاد شهید را دارای ظرفیت بالا برای انجام امور فرهنگی دانست و تشکل های مردمی را مهم ترین اصل در تعالی بخشیدن به این ظرفیت ها بیان کرد.

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، راهیان نور را نمونه یک حرکت جریان ساز و ترویج دهنده ی فرهنگ ایثار به پشتوانه مشارکت مردم معرفی کرد و گفت : هر حرکت جریان ساز و تاثیرگزاری که با کمک مردم به وجود آمده موفق  واقع شده و دارای استمرار است ؛ از این رو باید به تشکل های مردمی توجه بسزایی داشت.

سردار سلیمانی همچنین از تشکیل ستادهای فرهنگی  از جمله ستاد هفته دفاع مقدس به جهت فعالیت فرهنگی در این هفته خبر داد.

وی در ادامه افزود : توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حرف نیست و نیازمند فعالیت های داخل سازمانی در کنار فعالیت های بیرونی ست.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران  در آخر از تفاهم نامه کلی  بنیاد با صدا و سیما خبر داد و الویت بنیاد شهید و ایثارگران را خدمت به جامعه هدف دانست.

  • نویسنده : زینب رجبی