با توجه به پیگیری‌های به عمل‌آمده، آدرس جدیدی از محل سکونت خانواده معظم این شهید عزیز بدست نیامده است . جدیدترین اطلاعات به دست آمده در مورد این شهید دفاع مقدس، عکس او از پرونده پرسنلی‌اش، تصاویر حضور در جبهه و مشخصات یگان اعزامی‌اش است. به گزارش روابط عمومی دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و […]

با توجه به پیگیری‌های به عمل‌آمده، آدرس جدیدی از محل سکونت خانواده معظم این شهید عزیز بدست نیامده است .

جدیدترین اطلاعات به دست آمده در مورد این شهید دفاع مقدس، عکس او از پرونده پرسنلی‌اش، تصاویر حضور در جبهه و مشخصات یگان اعزامی‌اش است.

به گزارش روابط عمومی دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر به نقل از دکتر عادل مهری مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در جلسه با دبیران کل تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: همانگونه که مستحضرید اخیراً شهید دفاع مقدس از اتباع کشور افغانستان به نام «نسیم افغانی»، فرزند میرزا محمد، ۳۱ ساله به شماره پلاک CG۵۱۹_۳۹۶ اعزامی از لشکر ۵ نصر خراسان در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه ) تفحص و شناسایی شده است.

براساس اخبار واصله  نشانی شهید معظم متعلق به شهر مشهد بالاتر از ۲۰ متری مصلی، میدان دوم، چهارراه اول است، اما با توجه به پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده، نشانی جدیدی از محل سکونت خانواده معظم این شهید عزیز به دست نیامده است.
در پی انتشار این اطلاعیه جناب آقای مهندس سعید اوحدی، معاون محترم رییس جمهور ورئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تقاضانمودند هموطنان عزیزدرصورت هرگونه آگهی مبنی بر پیدا کردن خانواده این شهید افغانستانی مراتب را اعلام فرمایند.