بازدید نخبگان و تشکلهای شاهد و ایثارگر در قالب طرح آلاله (دیدار با جانبازان) از بیمارستان میلاد شهریار روز 16 دی ماه 99 با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگران به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، بازدید جمعی از نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر عضو مرکز دانش پژوهان از بیمارستان میلاد شهریار با حضور خانم دکترفریده اولادقباد مشاور زنان و خانواده بنیاد ، دکتر عادل مهری مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولان کشوری و لشگری بعمل آمد.

در این مراسم آقای دکتر عادل مهری مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن تشکر از حضور نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر و آرزوی سلامتی و توفیق برای آقای دکتر آقایی فرزند شهید و ریاست بیمارستان و پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان اظهارداشت: موضوع خدمت رسانی به افراد نیازمند به درمان جزو بالاترین خدمات است و خدمت به ایثارگران و جانبازان نیز اولی تر خواهد بود.
وی در ادامه افزود: امروز که ویروس کرونا در بین جوامع گسترش پیدا کرده خدمات کادر درمانی بیش از پیش گشته و همگی شاهدیم پزشکان و پرستاران این مرز و بوم از جان مایه گذاشته اند و تلاش و زحمات این عزیزان، در جهت تحقق مسیر فرهنگی است که سیدالشهدا و ائمه اطهار(ع) پایه گذار آن بوده اند.
مهری ضمن تشکر از زحمات دکتر آقایی ریاست بیمارستان و پرسنل آن خاطر نشان کرد: کادر درمان جایگاه والایی در بین مردم دارد چراکه این عزیزان پیام آور ایثار و ازخودگذشتگی هستند. کادر بیمارستان میلاد با توجه به خدمت به جانبازان و ایثارگران، همانند سایر بیمارستان ها نگاهی مردمی و ازجان گذشته ای در مواجهه با این مشکل داشته اند و با ایثارگری در این میدان پیروز و سرافراز می باشند.
گفتنی است این بازدید ابتدا با سخنرانی دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار با گزارشی از نحوه خدماتی که به عموم و خصوصا جانبازان اعصاب و روان ارائه شده آغاز و در ادامه امیرسلطانی از فرماندهان ارتش و آقای مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران سخنانی در راستای منزلت و جایگاه ایثارگران و ارج نهادن به مقام جانبازان سرافراز و ایثارگران گرانقدر بیان کردند .

خانم اولادقباد نیز سخنانی درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین قول مساعدت و همراهی آقای اوحدی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد برای تجهیز بیمارستان و مراسم با اهدای هدایای فرهنگی به مدیریت این بیمارستان و دیگر مسئولان به پایان رسید.

لازم بذکر است خانم دکتر فاطمه حبیبی رییس اداره دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، دکتر فرزانه اعظم‌لطفی عضو هیئت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، خانم دکتر توکلی همسر شهید از وزرات آموزش و پرورش، دکتر زهرا فرهادی نخبه شاهد، دکتر شمس استاد دانشگاه ونخبه ورزشی کشور، همایون مهر دبیر تشکل فرزندان شاهد نزاجا، ترکاشوند دبیر تشکل جمعیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار، دکتر سمیه صفاری رئیس امور زنان و خانواده حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

  • نویسنده : شیرودی
  • منبع خبر : روابط عمومی مرکز