تشکلهای شاهد و ایثارگر در بیانیه‌ای با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی تصریح کردند: بار دیگر جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به مذلت کشید و عزم آهنین جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافت.

متن این بیانیه بدین شرح است:
“و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم”
بار دیگر جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به مذلت کشید و عزم آهنین جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافت. آنچه این روزها در فلسطین اشغالی و غزه تحت محاصره اتفاق افتاد، از یک سو بمباران سنگین و وحشیانه خانه‌ها و زنان و کودکان بی‌دفاع بود و از سوی دیگر استواری یک ملت که با ایمان و امید  انتفاضه سنگ را به موشک تبدیل کرده اند و با همه بضاعت محدودشان خواب را از صهیونیست‌ها ربود و نصرت الهی که به یاری حق و مظلوم شتافت.
این پیروزی پیام روشنی برای سازش‌کاران و همه کسانی بود که برای عادی سازی روابط با یک رژیم جعلی و کودک کش تلاش می کردند، و امروز به جز شرم و سرافکندگی، دستاورد تازه ای نخواهند داشت. دوازده روز اخیر داستان ملتی را روایت می‌کرد که بدون دلارهای نفتی، بدون سلاح‌های پیشرفته و زیر حملات ددمنشانه، با عزت و سربلندی ایستاد و جوانانش از غزه تا رام الله و قدس شریف، دست در دست هم  متحد شدند تا جلوه روشنی از یاری خداوند را مشاهده کردند که: «یَدُ اللّهِ مَعَ الْجَماعَه».
امروز وظیفه کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای حقوقی و بین المللی و تمامی آزادی خواهان جهان است که جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را به طور جدی محکوم و پیگیری نمایند تا رژیم جنایتکار و گردن کش صهیونیستی فکر اجرای نقشه شومی که برای منطقه ترسیم کرده، را از سر بیرون کند.
تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان مقاومت فلسطین، این پیروزی بزرگ را به رهبر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، فلسطین مقتدر؛ جوانان شجاع و غیور آن دیار، غزه‌ قهرمان، حماس و جهاد و همه‌ گروه های جهادی فلسطین تبریک عرض نموده و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، به برکت خون شهدای جبهه مقاومت به ویژه فرمانده شجاع و دلیر آن، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آزادی قدس شریف را از خداوند منان مسئلت داریم.

  • نویسنده : شیرودی