جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی علیه توهین به پیامبر اسلام بیانیه ای صادر کردند.

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

  توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان، اقدامی ساختاری و سیاسی در فرانسه برای توسعه اسلام‌هراسی و دیگرهراسی در غرب است؛ چرخش فرانسه به سمت دیدگاه های نژادپرستانه افراطیون راست‌گرا، به معنای به بن‌بست رسیدن ایده‌های لیبرالیستی و ترویج فاشیسم در اروپاست.

این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که مکرون رئیس‌جمهور فرانسه تحت سیطره خود درآورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه‌تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است.

حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است ، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح  آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.

سقوط اخلاق و انسانیت در بین سردمداران مدعی لیبرالیسم و دموکراسی و ایجاد شکاف در بین ادیان نشانگر بی‌کفایتی آنان در اداره حکومت و ناتوانی و عجز در برابر خواسته های مردمی است.

  جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی ضمن محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص مکرون رئیس‌جمهور فرانسه تأکید می نمایند که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان‌ستیز و ضداسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.

  قطعاً این‌گونه اقدامات برای ایجاد عصبانیت میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی و تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا؛ ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در مقابله استدلالی و عقلانی با پیام رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که رحمت خداوند برای تمام بشریت هستند بوده و طبق وعده خدا این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد و این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد.

  در این راستا از  مردمان عزیر کشورمان مخصوصا جامعه ایثارگری  ومصدومین شیمیایی انتظار می‌رود در برابر حرکت‌های نژادپرستانه، غیرانسانی و غیراخلاقی توهین به ادیان و انبیاء الهی ایادی استکبار جهانی انزجار خود را اعلام نمایند. وهمراه حرکت جهانی علیه این توهین از خرید محصولات فرانسوی خود داری فرمایید.

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ

سید کمال لوح موسوی

دبیر کل جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی

  • نویسنده : زینب رجبی