مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی استان و خانه نور آذربایجان شرقی گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد ایثارگری موردتوجه عام و خاص هستند.

عباس پور حسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد عضو انجمن جانبازان نخاعی دفتر استان و خانه نور آذربایجان شرقی گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد ایثارگری موردتوجه عام و خاص هستند و  همراهی، راهنمایی و درخواست رسیدگی به امورات یکی از وظایف این تشکل‌ها است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور فعال تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی و همراهی این عزیزان در اجرای برنامه‌های مرتبط با ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت گفت: رسالت خطیر ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده تمام آحاد جامعه است.
وی با اشاره به اینکه ایثارگران در این امر با توجه به جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌ها این قشر عزیز در تمامی برهه‌های انقلاب اسلامی ایران، از تکوین و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گرفته تا ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین در سوریه و عراق حضور فعال و چشمگیر داشته‌اند اولی‌تر هستند.
در این دیدار جانبازان ۷۰ درصد شرکت‌کننده در این دیدار مسائل و موارد مرتبط با جامعه ایثارگری استان را مطرح و مدیرکل بنیاد استان پاسخ موارد را بیان داشت.
اتمام پیام