تشکل مردم نهاد "گنجینه‌های ایثار و شهادت" به منظور تسهیل پیگیری امور جامعه هدف و مطالبه‌گری آنها در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی راه اندازی می‌شود.

جانباز ایرج طاهرخانی کارشناس مسئول امور اجتماعی استانداری قزوین با سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان دیدار کرد.
در این دیدار، رحمانی گفت: در نظر دارد با توجه به سوابق درخشان طاهرخانی به عنوان بخشدار سابق بخش اسفرورین و معاونت فرمانداری تاکستان از تجربه‌های ایشان به ‌نحو مطلوبی در حوزه‌های فرهنگی، مددکاری اجتماعی و بخش حمایتی استفاده کند.
وی افزود: همچنین باید تشکل مردم نهاد یا NGO گنجینه‌های ایثار و شهادت را با حمایت طاهرخانی و استاندار قزوین تشکیل داد تا اعضای آن بتوانند در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مطالبه‌گری کنند و امور جامعه هدف را با برگزاری جلسه‌هایی با مسئولان تسهیل دهند.
این مقام مسئول ادامه داد: اعضای این تشکل از نخبگان و صاحبان پست‌های حساس و کلیدی در دستگاه‌های اجرایی شناسایی می‌شود و به‌زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا بتوانند بخش مهمی از مشکلات جامعه هدف بنیاد را حل کنند.
رحمانی گفت: در حال حاضر رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس (برادر شهید علی رحمانی) ایرج طاهرخانی (جانباز آزاده ۲۵ درصد) در استانداری، حسین رجبی دادستان تاکستان (فرزند شهید حسن رجبی)، علی سلطانی رئیس دادگستری تاکستان (فرزند شهید محمد سلطانی) و جمعی دیگر از فرزندان شهدا و ایثارگران در پست‌های معاونتی و کارشناس مسئولی دستگاه‌ها شناسایی شده که با اخذ مجوز از گروه‌های مردم ‌نهاد استانداری، این تشکل کار خود را آغاز خواهد کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: با ایجاد این تشکل، همه ایثارگران می‌توانند جهت رفع مشکلات خود، به آن مراجعه کنند.
در ادامه دیدار، طاهرخانی گفت: با توجه به حضورش در بخش امور اجتماعی و مددکاری استانداری قزوین و ارتباط نزدیکی که با جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دارد بتواند با بهره‌گیری از پتانسیل‌های مختلف خدمات بهینه به قشر معظم جامعه ارائه دهد.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار