سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در دیدار با دبیر تشکل جمعیت فرزندان شاهد با مهم ارزیابی کردن نقش تشکل های ایثارگری گفت : تشکل های ایثارگری می توانند با شناسایی مسایل و مشکلات ایثارگران و پیگیری آن از مبادی مربوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران را در مسیر ارائه خدمت یاری دهند .

دبیر تشکل جمعیت فرزندان شاهد صبح امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰ با قاسم محمدزاده سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد .
قاسم محمدزاده در این دیدار ایثارگران را سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی خواند و با یادآوری رشادت های ایشان در طول دوران دفاع مقدس وظیفه مسئولین در قبال ایثارگران را یادآور شد و گفت : اگر مسئولین خدمت به ایثارگران را تکلیف خود بدانند می توانند گام های بلندی در این مسیر بردارند .
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نظام اسلامی را دستاورد بزرگ شهدا و ایثارگران دانست و بر ضرورت صیانت از آن تاکید کرد .
وی گفت : شهدا نشان دادند که برای حفظ نظام اسلامی باید حتی از جان خود گذشت و اجازه نداد دشمنان در برابر او عرض اندام کنند .
قاسم محمدزاده با مهم ارزیابی کردن نقش تشکل های ایثارگری گفت : تشکل های ایثارگری می توانند با شناسایی مسایل و مشکلات ایثارگران و پیگیری آن از مبادی مربوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران را در مسیر ارائه خدمت یاری دهند .

  • نویسنده : علی شیرودی