فرماندار سراوان در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر حمایت و تشویق تشکل های مردمی فعال در حوزه ایثار و شهادت، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن بقای جمهوری اسلامی ایران است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه گردد.

نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سراوان با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، بخشداران بخش بم پشت و مهرگان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 در این نشست فرماندار سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت: رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های ایثارگران نباید فراموش شود چرا که آنها خالصانه جانشان را در جهت پایداری نظام و انقلاب تقدیم نمودند.

سعید تجلیلی با تاکید بر حمایت و تشویق تشکل های مردمی فعال در حوزه ایثار و شهادت، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن بقای جمهوری اسلامی ایران است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه گردد.

 رییس بنیاد شهیدو امور ایثارگران سراوان نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه پیشنهادات و مشکلات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت است چرا که مهم ترین وظیفه و رسالتمان ترویج این فرهنگ عالی و غنی می باشد و تمامی افراد جامعه با این فرهنگ آشنا شوند.

محمود نادری بیان داشت: در این راستا تمامی ادارات و نهادها با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با استفاده از همه  ظرفیت و توانشان یاد و خاطره شهدا را در جامعه نهادینه کنند و تکریم خانواده معزز شهدا را در اولویت اموراتشان قرار دهند.

شایان ذکر است شهرستان سراوان تعداد ۱۲۳ شهید والا مقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلام ایران نموده است.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار