مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: در مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر استان همدان بیش از ۷۰ نفر عضو هستند که از برجستگان حوزه علمی و پژوهشی هستند.

مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان در آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و ۱۹ شهید سایت رادار سوباشی، اظهار داشت: نقش جوانان و رزمندگان همدانی در عملیات غرورآفرین مرصاد و جانفشانی‌های عزیزان نیروی هوایی در سایت رادار سوباشی که در ۵ مرداد سال ۶۷ اتفاق افتاد برکسی پوشیده نیست.
وی با معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در استان همدان، عنوان کرد: خانم ابراهیمی هژیر فرزند سردار بزرگ حاج ستار ابراهیمی هژیر رتبه نخست دکترا در رشته ادبیات فارسی سوابق خوب و درخشانی در استان همدان داشتند و مدت‌ها به عنوان مدیر مدارس شاهد و اکنون در سمت معاون کانون پرورش فکری کودکان و توجوانان ایفای نقش می‌کند و خانم مهندس الهه احمدی فرزند جانباز ۵۰ درصد نفر اول کارشناسی ارشد در رشته شیمی که موفقیت‌های بسیاری در مباحث قرآنی دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تاکید کرد: در مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر استان همدان بیش از ۷۰ نفر عضو هستند که از برجستگان حوزه علمی و پژوهشی هستند.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار