مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: نخبگان و دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر علاوه بر استعدادهای علمی دارای ظرفیت ویژه ایثارگری هستند و می‌توانند تأثیر بسزایی در جامعه داشته باشند.

به گزارش «روابط عمومی دانش پژوهان»، سلیمان رستمیان در دیدار با محمد نبیونی، رییس بنیاد نخبگان استان البرز با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام‌الله دهه فجر بابیان اینکه ۱۹۹ نخبه و دانش‌پژوه شاهد و ایثارگر در استان البرز در حال فعالیت هستند گفت: نخبگان ظرفیت ارزشمندی برای کشور هستند که باید برای برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف کشور از ظرفیت این عزیزان به خوبی استفاده کرد.
وی تصریح کرد: نخبگان و دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر علاوه بر استعدادهای علمی دارای ظرفیت ویژه ایثارگری هستند و می‌توانند تأثیر بسزایی در جامعه داشته باشند.
مدیرکل بنیاد استان البرز افزود: نخبگان جامعه ایثارگری با مجاهدت و روحیه ایثارگری در حوزه علم تلاش و حماسه خلق کردند، اگر امروز همین روحیه در کشور حاکم باشد کشور ما هیچ مشکلی نخواهد داشت. نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در بطن جامعه با تولید علم، ابتکار و آنچه در توان ذهنی خود دارند، خلق آثار کردند، لذا این عزیزان بسیار ارزشمند هستند.
رستمیان گفت: وارثان و یادگاران ایثارگر متعهدانه و دلسوزانه در خدمت نظام اسلامی هستند، لذا بنیاد آمادگی هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان البرز را دارد.
انتهای پیام/

  • نویسنده : شیرودی
  • منبع خبر : ایثار