رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره شهید پیشرفت با عنوان جایزه بزرگ علمی شهید "فخری‌زاده توسط این بنیاد خبر داد.

علی کاظمی اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت و توانمندی نخبگان شاهد و ایثارگر و جذب، شناسایی و حمایت ویژه از این قشر فرهیخته و معرفی آنان به جامعه و با توجه به تاکیدات معاونت علمی، فناوری و  بنیاد ملی نخبگان در اجرای بند ث ماده ۶۴ قانون ششم توسعه جهت استقرار طرح جایزه علمی سرداران شهید اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: نخبگان جامعه ایثارگری استان زنجان جهت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه گنج شاهد به آدرس ganjshahed.ir مراجعه کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: ایثارگران استان زنجان تا بیست و پنجم بهمن ماه مهلت دارند، براساس شاخص‌های چهارده گانه دستورالعمل نخبگان شاهد و ایثارگر که در سامانه گنج شاهد درج شده، آثار علمی خود را به این جشنواره، ارسال کنند.
وی تصریح کرد: جشنواره شهید پیشرفت همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر عضو در ۱۴ شاخص با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در مرحله نهایی، یک ایثارگر منتخب در هر یک از این شاخص‌ها معرفی و در نهایت از ۱۴ نفر در نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت در روز ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/
 

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : استان زنجان