نشست شورای هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر استان تهران با حضور مدیر کل دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر و غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و اعضای شورا و مسئولان و کارشناسان امروز در بنیاد تهران بزرگ برگزار شد.

نشست شورای هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر استان تهران با حضور دکتر عادل مهری مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و جمعی از اعضای شورا و مسئولان و کارشناسان مرکز دانش پژوهان و بنیاد استان تهران در روز شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات بنیاد تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهری مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر طی سخنانی در زمینه اقدامات و فعالیتهای مرکز دانش پژوهان در امور نخبگان و فعالیت‌های اعضای شورای هماهنگی استانها، برگزاری دومین رویداد استارت اپ شاهد به صورت استانهای معین و ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل درج اطلاعات و ثبت نام نخبگان در سامانه گنج شاهد توضیحاتی ارائه کرد و در خصوص شناسایی سرآمدان و نخبگان استانی و لزوم بهره‌مندی استعدادهای برتر از تجربیات این افراد، مطالبی را بیان کرد.  

در ابتدای این نشست، غفوری سرپرست بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ توضیحانی در خصوص فعالیت‌های بنیاد استان تهران در حوزه نخبگان، عضویت بیش از هزار و هفت صد نخبه شاهد وایثارگر و حمایت های بنیاد از نخبگان و مستعدان‌برتر بیان کرد.

در پایان این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش اعضای شورا و مسئولان و همکاران حوزه نخبگان تهران بزرگ، حکم سالیانه اعضای جدید شورای نخبگان استان نیز ابلاغ گردید.

 لازم به ذکر است، خانم دکتر ترانه وظیفه شناس و خانم دکتر علیزاده فرد اعضای شورای نخبگان تهران بزرگ و محمود شایسته مشاور مرکز دانش پژوهان، عبدالرضا گنجی پور رییس اداره تشکل ها، علی شیرودی مسئول روابط عمومی مرکز، شهرام رسولی کارشناس مرکز، آقای امرایی مسئول نخبگان و خانم لطفی کارشناس نخبگان بنیاد تهران بزرگ، از دیگر حاضران در این نشست بودند. 

  • نویسنده : علی شیرودی