دکتر عادل مهری مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فیض و برکت رمضان، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی»

     پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و ماه رمضان در ایستگاه فطر به بار می ‏نشیند و بال می گشاید. رمضان، فصل وصل است و عید فطر ضیافتگاه وصال، این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است؛ پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه های افطار، لحظه های مناجات با خدا و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان است.

   خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت و مغفرت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.

    اینجانب به نمایندگی از کلیه نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شهید پرور ایران اسلامی و با امید به فضل الهی که مهر قبولی طاعات و عبادات این خجسته ماه؛ بویژه لیالی قدر پرونده اعمالمان را اعتباری دیگر بخشیده باشد، فرا رسیدن عید سعید فطر، جشن توفیق تزکیه و تقوا و ایمان­داری را به آحاد امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

     رجاء واثق دارم با توکل به ایزد منان و همت و وحدت، هم اندیشی و هم­گرایی و عزمی راسخ برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، بیش از پیش از موهبت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عنایات ویژه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) برخوردار گشته و در راستای تحقق اهداف این نظام مقدس گام  برداریم.

  • نویسنده : شیرودی