مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با صدور پیامی قرار گرفتن دکتر مهدی شیرزاد فرزند جانباز گیلانی در فهرست پژوهشگران برتر جهان را تبریک گفت.

مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی قرار گرفتن دکتر مهدی شیرزاد سیبنی فرزند جانبازو عضو جامعه نخبگان شاهد و ایثارگر استان گیلان در فهرست پژوهشگران برتر جهان بر اساس شاخص دانشگاه استنفورد را تبریک گفت.

گفتنی است دکتر مهدی شیرزاد سیبنی متولد ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۲فرزند جانباز ۲۵ درصد از شهرستان رودبار است. وی مدرک دکتری تخصصی خود را در سال ۹۶ از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرد و از سال ۸۹ به عنوان عضو هیات علمی متعهد به خدمت دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و در سال ۹۴ هیات علمی به صورت بورسیه دانشگاه و در حال حاضر نیز عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد .

دانشگاه استنفورد هر ساله دانشگاه های کشورهای مختلف را بررسی و آنالیز کرده و پژوهشگران ۱درصد و ۲ درصد را اعلام می کند که دکتر شیرزاد سیبنی نیز جزء پژوهشگران ۲ درصد برتر جهان اعلام شده است .
فهرست پژوهشگران دو درصد برتر جهان توسط محققان دانشگاه استنفورد با بررسی و ارزیابی مستندات داده های پایگاه اسکوپوس ارائه شده است و در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در مجله Plos Biology منتشر شده است .
در این فهرست ۱۵۹۶۸۳ پژوهشگر در ۲۲ حوزه علمی و ۱۷۶ حوزه تخصصی بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی شده اند . ارزیابی و انتخاب این محققان براساس شاخص کامپوزیت C و معیار‌های شش گانه Total citation، H-index، Coauthorship-adjusted H-index، Total citation to single authored papers، Total citation to single+first  authored papers   وTotal citation to single+first+last  authored papers  بوده است.