مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی درگذشت دکتر «کسری فلک» فرزند معزز جانباز حسن فلک از نخبگان شاهد و ایثارگر استان تهران را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

« انا لله و انا الیه راجعون»

یاد مردان بزرگ، تا ابد بر تارک این مرز و بوم جاودان خواهد ماند…
جامعه نخبگان شاهد و ایثارگر کشور امروز سوگوار دانشمند و نخبه علمی شادروان دکتر «کسری فلک» فرزند معزز جانباز حسن فلک از نخبگان شاهد و ایثارگر استان تهران است .

وی سال شش پزشکی (علوم پزشکی البرز) بوده و چندین اختراع از جمله نانو بانداژ در جهت انعقاد خون درجتینگ شریان های اصلی و رگ های پرفشار داشته که درچشنواره ژنو دیپلم افتخار و مقام اول مخترعین جوان را دریافت نمود.
شادروان کسری فلک به علت بیماری انسـداد ریه پس از چنـد روز تحمل درد و رنج در ظهر جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در بیمارسـتان کوثر کرج دارفانی را وداع گفته و به لقاء االله پیوست.
مرکز دانش پژوهان و تشکل­ های شاهد و ایثارگر، این ضایعه غم­ انگیز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، جامعه شاهد و ایثارگر و به ویژه خانواده محترم و بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و آرزو می ­کنیم که وسعت صبر خانواده محترمشان به اندازه دریای غمشان باشد. باهم دعا کنیم تا خداوند متعال روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت واسعه الهی نموده و با مولای متقیان حضرت علی (ع) محشور فرماید.

مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر

  • نویسنده : شیرودی