اولین کارگاه آموزشی به منظور آشنایی جامعه ایثارگری استان یزد با کسب و کارهای نوین برگزار شد.

اولین دوره کارگاه آموزشی به منظور آشنایی جامعه ایثارگری استان با کسب و کارهای نوین در بستر IT با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پارک علم و فناوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست درباره رونق و توسعه کسب و کار‌های نوین اظهار کرد: هم اکنون، کسب و کار‌های نوین، اهمیت زیادی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد و باید برای گسترش فعالیتشان، مشکلات قانونی و ابهام‌های موجود در این زمینه برطرف شود.
حجت الاسلام عباس زارع افزود: ایجاد استارت تاپ‌ها و همچنین کسب و کار‌های نوین، می‌تواند ایجاد اشتغال کنند چرا که ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور دارند که خوشبختانه استقبال خوبی از آن‌ها شده است و امیدواریم که مسئولان بتوانند در جهت تحقق آن‌ها کوشا باشند.
مدرسین این دوره که در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان برگزار شد با تشریح روش های نوین بازاریابی، بر لزوم توسعه و گسترش این نوع تجارت تاکید کردند.
 دکتر جعفریان مدیر شرکت ابید با بیان اهمیت توجه به کسب و کارهای نوین، اظهار کرد: پشتکار و تلاش و احساس مسئولیت از مهم ترین اصول موفقیت است.
در حاشیه این کارگاه آموزشی تعدادی از کارآفرینان برتر با تشریح طرح های خود، به بیان دلایل موفقیت خود پرداختند.

  • نویسنده : علی شیرودی