استاندار تهران در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره آموزشی-تحصیلی جایزه ملی ایثار، بر زمینه سازی جهت رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار و همیاران منتخب طرح شاهد در استان تهران، روز سه شنبه ۵ مردادماه با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، حامد رضایی معاون فرهنگی بنیاد تهران،جوانپور رئیس اداره آموزش عالی بنیاد تهران و جمعی از مسئولان در استانداری تهران برگزار و از ۶ نخبه علمی ایثارگر و ۵ نفر از همیاران منتخب استان تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
انوشیروان محسنی بندپی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از رتبه های علمی و آموزشی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد اظهار داشت: موفقیت انقلاب اسلامی و امنیت کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و وامدار خانواده شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: امام خمینی(ره) در بدو پیروزی انقلاب تحرک، پویایی و انگیزه لازم را برای شکوفا کردن استعداد دانش آموزان و خانواده شهدا و ایثارگر فراهم کردند. همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان علمی، همواره مشوق ها و انگیزه های لازم برای جوانان را فراهم می کنند.
استاندار تهران عنوان کرد: امروز دنیا به سمت جامعه دانایی محور در حرکت است و رشد، بالندگی و رفاه کشورها در راستای اولویت قرار دادن علم، دانایی و کسب معرفت است و اگر امروز در ابعاد مختلف علمی و آموزشی در دنیا و منطقه حرف اول را می زنیم ناشی از نگاه و رویکرد امام و رهبری در جهت علم آموزی و کسب علوم جدید است.
محسنی بندپی گفت: تمام توان و انرژی باید معطوف به این باشد تا زمینه برای رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب فراهم شود.
در پایان این مراسم از عاطفه آبشاری فرزند جانباز، سارینا زارع فرزند جانباز، محمد مهدی اسماعیلی فرزند جانباز، بانیا نصر فرزند آزاده و جانباز و عسل دهقانیان فرزند جانباز که رتبه های تک رقمی پزشکی را کسب کردند، تقدیر شد.
 انتهای پیام/

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار