سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌ های شاهد و ایثارگر در محل بنیاد اراک خبر داد.

شهرام ثامنی در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی بیشتر با تشکل‌های شاهد و ایثارگر، بیان کرد :این تشکل‌ها با حضور فعال خود در فعالیت‌های اجتماعی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در قالب‌های مختلف در بین جامعه ایثارگر و عموم مردم در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا بسیار تأثیرگذار هستند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش مهم تشکل‌ها، تشکل‌های شاهد و ایثارگر را بازوان فکری مدیران بنیاد خواند و تصریح کرد: دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر بهترین مشاوران بنیاد برای تصمیم‌گیری در تمام حوزه‌ها و برنامه‌های کاری و همچنین پل ارتباطی میان بنیاد و جامعه هدف هستند.
ثامنی با اشاره به پتانسیل‌های جامعه ایثارگری و لزوم توانمندسازی آن‌ها افزود: امروزه آن‌چنان‌که باید از جامعه ایثارگری به‌عنوان اقشاری گران‌قدر در بدنه اجتماع، استفاده‌نشده است و لذا ضرورت دارد در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و پویایی جامعه از ظرفیت تأثیرگذار آن‌ها بهره برد.
سرپرست بنیاد اراک اظهار کرد: نخبگان و متخصصین زبده بسیاری در جامعه ایثارگری حضور دارند که استفاده از این ظرفیت بالقوه در بدنه تصمیم سازی و مدیریتی استان امری لازم به شمار می‌رود.
در پایان این نشست دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، اهداف و مأموریت‌های مهم خود، مهم‌ترین درخواست‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی جامعه ایثارگری استان را مطرح کردند.
انتهای پیام/

  • نویسنده : علی شیرودی