معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر سمبل واقعی از تلفیق توأمان علم و عمل هستند.

شهرام ثامنی در نشست با جمعی از نخبگان و مسئول تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جامعه ایثارگری فراتر از انتظار ما توانمندی‌های ویژه‌ای ازلحاظ علمی دارند و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها تکلیف همه ماست.
ثامنی با تأکید بر اینکه نخبگان امید فردای کشور هستند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و اصولی باهدف رفع موانع پیشرفت سرآمدان کشور، اصلی حیاتی و انکارناپذیر است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد را برای خود توفیق می‌دانیم، افزود: بنیاد با توجه به رسالت خویش در برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، حمایت و هدایت استعدادهای خدادادی و ظرفیت‌های سرشار علمی و فکری نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به دنبال شناسایی و حمایت ایثارگران ایده پرداز و کارآفرین است.
ثامنی تعهد و پایبندی به‌نظام و انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نخبگان و سرآمدان و پیشتازان شاهد و ایثارگر توصیف کرد و افزود: نخبگان و سرآمدان و پیشتازان شاهد و ایثارگر، حافظان و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
ثامنی به ۲۶ مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر بین‌المللی، مجلات علمی و پژوهشی در ۶ ماهه ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: در تشکل‌های شاهد و ایثارگری استان مرکزی ۱۱۲ نفر عضو هستند که در این ۶ ماهه ۱۰ اختراع توسط این عزیزان ثبت‌شده است.
انتهای پیام/

  • نویسنده : علی شیرودی