فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: هر طرحی که توسط نخبگان به ویژه سرآمدان شاهد و ایثارگر در زمینه دفاع از کشور پی ریزی شود، ارتش از آن حمایت می کند.

امیرسرتیپ رضا آذریان در دومین رویداد منطقه ای استارت آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر شمال شرق کشور که روز یکشنبه دهم بهمن در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: هرچه پیشرفت و دستاورد در کشور و منطقه به دست آورده‌ایم، مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنان هستیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا  افزود: در ارتش مسئله نخبه پروری وجود دارد، باید از طرح‌های نخبگان حمایت شود که در این مورد آمادگی خودمان را اعلام می کنیم.
وی تصریح کرد: اگر امروز در زمینه دفاعی پیشرفت خوبی کرده‌ایم، به واسطه علم نخبگان و دانش پژوهان است که در موضوع نظامی از آنان بهره گرفته است.
امیر آذریان افزود: امروز دشمن می‌داند که توان مقابله با ایران را ندارد هم به قدرت دانش و تکنولوژی این کشور واقف است و هم به نیروی انسانی که از جان خود گذشته‌اند.
وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس ما حتی سیم خاردار نداشتیم و کشورها حاضر به کمک نبودند، تمامی طرح‌هایی که در کشور در هشت سال جنگ ایجاد شد، ایرانی و توسط جوانان نخبه شکل گرفت.

این فرمانده نظامی تاکید کرد: هر طرحی که توسط نخبگان به ویژه سرآمدان شاهد و ایثارگر در زمینه دفاع از کشور پی‌ریزی شود، ارتش از آن حمایت می‌کند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا بیان کرد: دهه فجر و پیروی انقلاب اسلامی را پیش داریم، که امام راحل پایه گذار آن بوده است، یکی از توصیه‌های مهم امام خمینی (ره) بصیرت افزایی و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است، امروز کشور به دانش، مهارت و تخصص جوانان نیاز دارد، توانمندی‌ها و طرح‌های نخبگان باید در عرصه‌های مربوط به خود به کار گرفته شود و وابستگی کشوربه بیگانگان به حداقل خود برسد.
وی در پایان افزود: برای دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی برای خانواده شهدا و ایثارگران ارتش پیش بینی کرده‌ایم، که انشالله بتوانیم از این عزیزان به صورت شایسته تکریم کنیم.
در این مراسم که مدیرکل دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد ایثارگر و مدیرکل بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند، از نفرات برتر دومین رویداد استارت آپ نخبگان و سرامدان شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : شیرودی