معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: استان مازندران دارای بیش از ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر می باشد که این باعث افتخار است.

نخستین جلسه شورای استانی نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر با شرکت این اعضا در دفتر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گزارشی از وضعیت شورای نخبگان استان در سال ۱۴۰۰ را بیان کرد.

دکتر احمدی بررسی آثار نخبگان، استفاده از توانمندی نخبگان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی نخبگان شاهد و ایثارگر و معرفی آثار برجسته آنان در سطح ملی و … را از اهداف این جلسه برشمرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران گفت: استان مازندران دارای ۶۳۰ نخبه شاهد و ایثارگر در زمینه های علمی، مقالات و … می باشد که این باعث افتخار است.

وی  افزود: در این جلسه نظرات اعضا همراه با ارائه راهکار برای تقویت برنامه ها و فعالیت ها مربوط به تشکل های شاهد و ایثارگر در سال جاری مطرح و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ گردید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: همه ایثارگران نخبه هستند و باید ظرفیت ها و پتانسیل های خود را در عرصه های گوناگون به نمایش بگذارند.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار