مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرزندان معزز شهدا میراث‌دار خون پدران شهید خود هستند.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور در نشست هم‌‌اندیشی با تعدادی از فرزندان معظم شهدای پزشک، با بیان اینکه بنیاد خانه ایثارگران است گفت: باید با گشاده‌رویی به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان خدمت کنیم و در حل مشکلات آنان پیشقدم بوده و هرگز کار این قشر معزز را به تاخیر نیندازیم، چرا که شهدا ناظر بر رفتار ما هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه فرزندان معزز شهدا میراث‌دار خون پدران شهید خود هستند، اظهار کرد: این طلایه‌داران عزت و استقامت در نبوغ علمی و فکری بی‌نظیر هستند و سرمایه‌های علمی کشور ما محسوب می‌شوند.
حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: توانمندی بالای فرزندان معظم شهدا بیانگر اراده قوی، عزم راسخ و انگیزه مضاعف آنان در کسب مدارج علمی است و این تفکر و سیره را از پدران شهید خود به ارث برده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: برای دست‌یابی به اهداف و موفقیت سازمانی، نیازمند ایده‌های سازنده و نو، راهکارها، نظرات و هم‌اندیشی نخبگان شاهد و ایثارگر در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهدا به جامعه، خدمات خوب به ایثارگران و … در بنیاد هستیم.
وی افزود: فرزندان شهدا نماد افتخار کشور ما هستند و باید بیشتر دیده شوند و با شناسایی و استعدادیابی، از ظرفیت‌ها و پتانسیل این عزیزان استفاده بهینه شود.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با حضور در مرکز توانبخشی امام علی (ع) به صورت چهره به چهره با جانبازان سرافراز نخاعی هم دیدار کرد و با آنان به گفت‌‌وگو پرداخت.
انتهای پیام/

  • نویسنده : شیرودی