معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دیدار و تجلیل از چند نخبه شاهد و ایثارگر شهرستان عباس‌آباد، عنوان کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر جزو سرمایه‌های علمی کشور ما محسوب می‌شوند و این فرهنگ را از سیره پدران شهید خویش آموختند.

محمدرضا احمدی به همراه سه تن از همکاران ستادی در حوزه فرهنگی و رئیس بنیاد عباس‌آباد، با خانم دکتر «رنجبر» فرزند جانباز، استاد دانشگاه و دارنده مقالات برتر دانشگاهای انگلیس در رشته شیمی، «حمدالله محمدی» جانباز و آزاده دارنده مقام اول ورزشی در رشته شنا دریای آزاد، جانباز «اصغری» نخبه موسس شبکه مجازی و رئیس جانبازان و معلولین شهرستان و «رهنما» آزاده جانباز دارنده مقام دو ماراتن در بلغارستان و ارمنستان و هند دیدار کردند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در این دیدارها گفت: امروز نخبگان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و این یک افتخار بزرگ برای جامعه معزز ایثارگری به شمار می‌رود.
 احمدی در ادامه افزود: نخبگان شاهد و ایثارگر جزو سرمایه‌های علمی کشور ما محسوب می‌شوند و این فرهنگ را از سیره پدران شهید خویش آموختند.

  • نویسنده : علی شیرودی