یادداشت علی شیرودی؛ مسئول روابط عمومی مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر

  دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند. 

امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت، عظمت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت شهید پرور ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر(عج) دانست.

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت، همدلی و ولایت‌مداری خود توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را یکی پس از دیگری طی کرده و تمامی توطئه های نظام استکباری را تاکنون خنثی کند.

مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد، حرکت ما حرکت هدف دار، سنجیده، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است؛ البته نه فقط در گفتار و نوشتار؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است. حال وظیفه ما نیز انتقال شایسته این میراث گران ­بها، ارزش ­ها و باورهایمان به نسل­ های بعدی است، یعنی انتقال فرهنگ غنی و مقدس ایثار و شهادت و باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی.

و اکنون در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، با حضور پرشور در مراسم های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه، کلیه اقشار مختلف مردم شهید پرور به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی همه جانبه خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور اعلام می نماییم و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان رقم زده و در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و خون مطهر شهیدان از بذل هیچ حمایتی دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به ایزد منان، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم(عج) خواهیم سپرد. ان ­شاءالله