مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: بنیاد با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر می‌تواند ضمن ‌اثرگذاری در تولید علم با ارائه ایده‌های جدید در کسب و کار نیز منشاء خیر برای جامعه باشد.

عبدالله پاکاری در نشست هماهنگی دومین رویداد استارت‌آپ منطقه‌ای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بنیاد استان گیلان با اشاره به میزبانی استان گیلان در دومین رویداد استارت‌آپ منطقه‌ای و ملی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر گفت: استان گیلان به عنوان استان معین همراه با ۶ استان این رویداد را برگزار می‌کند.
وی بابیان اینکه رشد فناوری‌ها و حرکت برای رسیدن به توسعه در پرورش و تربیت نیروهای خلاق ضروری است، افزود: در شرایط حساس کنونی جامعه ایران بیش از پیش به افراد هوشمند و متعهد نیاز دارد تا بتوانند به‌عنوان صاحبان اندیشه‌های نو در سطح منطقه و جهان اثرگذار باشند که این از ویژگی‌های نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر است.
مدیرکل بنیاد استان گیلان با اشاره به نقش استارت‌آپ‌ها در رشد اقتصادی کشورها، خاطرنشان کرد: رشد و گسترش ایده‌های نو در دنیای کسب و کار با استفاده از استارت‌آپ‌ها می‌تواند در زمینه‌های اشتغال  و افزایش بهره‌وری بسیار موثر باشند. بنیاد  با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر می‌تواند ضمن اثرگذاری در تولید علم با ارائه ایده‌های جدید در کسب و کار نیز منشاء خیر برای جامعه باشد.
پاکاری با بیان اینکه به عنوان استان میزبان باید با برنامه‌ریزی و تقسیم کار به بهترین شکل این رویداد را برگزار کنیم، گفت: ضمن تشکیل کارگروه‌های اجرایی و علمی، از توان علمی و اجرایی حوزه‌های تخصصی و علمی استان مانند بنیاد نخبگان استان و پارک علم و فناوری در جهت برگزاری مطلوب رویداد استفاده شود.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار