مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست با رییس بنیاد ملی نخبگان استان، گفت: نخبگان ایثارگر نمونه یک الگوی تمام عیار فرهنگی برای جامعه هستند.

عبداله پاکاری در نشست با رییس بنیاد ملی نخبگان استان ضمن قدردانی از حمایت‌های این بنیاد گفت: توجه به مباحث علمی ایثارگران از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است لذا اگر بتوانیم استعدادهای آنان را شکوفا و در مسیر صحیح هدایت کنیم تا به نحو احسن بتوانند با سایر گروه‌های فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی رقابت کنند می‌توانند منشأ خدمت و اثر بیشتر برای جامعه باشند.
وی با بیان اینکه نخبگان ایثارگر نمونه یک الگوی تمام عیار فرهنگی برای جامعه هستند، تصریح کرد: جامعه ایثارگری فراتر از انتظار ما توانمندی‌های ویژه‌ای از لحاظ علمی دارند و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها تکلیف همه ماست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به موضوع فعالیت‌ها و رویدادهای علمی طی سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: شماری از برترین‌های کنکور از گروه‌های ایثارگری هستند که بدون بهره‌گیری از سهمیه ایثارگری موفق به کسب درجات علمی بالا شده‌اند.
در ادامه این مراسم دکتر اصفهانی، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان ضمن قدردانی از تعامل خوب بنیاد گفت: این سازمان آمادگی هرگونه همکاری با بنیاد شهید و افتخار نقش آفرینی در عرصه های مختلف علمی را دارد.
در پایان این نشست صمیمی، عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و مسعود اصفهانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، تفاهم نامه همکاری بین این دو سازمان را امضا نمودند.

  • نویسنده : علی شیرودی