معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: نخبگان و سرآمدان افرادی اثرگذار در توسعه و تحول جامعه هستند و تکریم نخبگان شاهد و ایثارگر با هدف معرفی به جامعه و الگوسازی از آنان یک ضرورت و وظیفه همگانی است.

محمدرضا داوطلب در نشست شورای هماهنگی نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان گیلان  گفت: نخبگان و سرآمدان افرادی اثرگذار در توسعه و تحول جامعه هستند و تکریم نخبگان  شاهد و ایثارگر با هدف معرفی به جامعه و الگوسازی از آنان یک ضرورت و وظیفه همگانی است.
 وی با اشاره به عملکرد نخبگان شاهد و ایثارگر گیلان و افتخارات کسب شده آنان اظهار داشت: جامعه دانشگاهی می‌توانند با تکیه بر این ظرفیت و با تأسی بر منش فردی و حرفه‌ای این افراد، مسیر نخبگی را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر طی کنند تا در آینده منشاء خدمات ارزنده‌ای برای کشور باشند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان درخصوص بازبینی دستورالعمل حمایتی نخبگان گفت: دستورالعمل نخبگان در اختیار اعضای شورای هماهنگی قرار گرفت و مقرر شد این دستورالعمل بر اساس شرایط روز نخبگان مورد بازبینی قرار گیرد.
داوطلب گفت: تاکنون ۲۵ درصد از دستاوردهای سال‌های ۹۷ تا ۹۹ نخبگان مورد بازبینی قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر ماه سال جاری تمام پرونده‌ها بررسی و امتیازات نهایی نخبگان مشخص شود.

  • نویسنده : علی شیرودی