عبدالله پاکاری در آیین رونمایی از نشریه سراسری یاران، ویژه سردار شهید قلی پور و آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ های شاهد و ایثارگر گفت: نخبگان جامعه ایثارگری ،ایثار را در مکتب پدران خود آموختند.

عبدالله پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز در آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ های شاهد و ایثارگر، اظهار داشت:امروز استان گیلان میزبان اختتامیه یک رویداد علمی و جمعی از ایثارگران ، فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه است که درس ایثار و از خود گذشتگی ، مقاومت و ایستادگی را در مکتب پدران خود آموخته اند.

وی افزود:فرزندان شاهد و ایثارگر شرکت کننده در رویداد ملی استارت آپ ها با شایستگی ، لیاقت و با کسب علم و دانش به عنوان نخبگان جامعه صاحب اثر و افتخار در عرصه های مختلف از جمله عرصه علم هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خاطرنشان کرد:ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر با وجود محدودیت ها و مشکلات در اثر لیاقت و پشتکار علاوه بر دفاع و ایستادگی در مقابل هجمه ها و ایثار جهت حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه همواره پیشرو بوده اند و در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و علمی نیز پیشرو و منشا تولید اثر و مفید برای اعتلای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه تجلیل از نخبگان ایثارگرالگویی برای جامعه است ، تصریح کرد:با اجرای چنین برنامه‌های هایی لیاقت و شایستگی نخبگان ایثارگر به معرض نمایش گذاشته می شود.

  • نویسنده : علی شیرودی