اسدی گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای ایجاد فضای معنوی در جامعه، استفاده از توان و ظرفیت تشکل های شاهد و ایثارگر است.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد ایلام که ظهر روز دوشنبه ۲۹ آذرماه، در سالن جلسات اداره کل بنیاد ستاد استان برگزار شد، با سلام و درود به روان مطهر شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این اولین جلسه در دوران مدیریت جدید است و در همین جلسه از اعتماد جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست عالی بنیاد به این حقیر در مدیریت بنیاد ایلام تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار ایلام، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی سپاسگزارم.
وی با اشاره به اینکه تغییرات امری طبیعی در هر سازمان و مجموعه ای است، افزود: این مسئولیت و خدمت در بنیاد، بار سنگینی است که از سوی خداوند متعال بر عهده ما قرار داده شده است و امیدوارم با کمک همه همکاران در مقابل امانتی که به اینجانب و مجموعه بنیاد ایلام واگذار شده است، سربلند باشیم و این بار سنگین را با سرافرازی در پیشگاه شهدا به پیش ببریم.
اسدی در ادامه با بیان نکاتی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطر نشان ساخت: فضای جامعه باید به سمت معنویت برود و یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد فضای معنوی در جامعه، برگزاری مراسمات و مجالس مذهبی است، از این رو ضمن فعال سازی حسینیه های شهدا، از تشکلهای شاهد و ایثارگر نیز در مسیر به وجود آوردن فضای معنوی در جامعه بهره گیری شود.
مدیرکل بنیاد استان ایلام در ادامه بر لزوم رعایت نظم و انضباط اداری نیز تاکید کرد و گفت: در فرامین دینی و توصیه های اخلاقی بر رعایت تقوا و نظم تاکیدات بسیاری شده است.
جمال اسدی در ادامه مطالب و توصیه هایی پیرامون اهمیت ورزش در میان جامعه ایثارگری دارای کهولت سنی به ویژه جانبازان، وضعیت بودجه ای واحدهای مختلف در سال آینده، تقویم اجرائی، برگزاری جلسات هفتگی با کارکنان، رسیدگی به وضعیت تابلوهای شهدا، مستندسازی و خاطره نگاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با اولویت بندی والدین معظم شهدا و جانبازان، تشویق دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری برنامه های مفرح در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان، بهره مندی از ظرفیت حوزه حقوقی سپاه و کانون وکلا نیز بیان کرد.

  • نویسنده : علی شیرودی
  • منبع خبر : ایثار