مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر بنیاد با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، بیان داشت: نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به عنوان صاحب نظر، بهترین مشاور و یاوری ارزشمند برای بنیاد به شمار می آیند.

نشست شورای هماهنگی امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضا شورا روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل بنیاد استان ایلام برگزار شد.
تولیده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را پشتوانه ای عظیم بنیاد برای بنیاد خواند و گفت: کارکنان بنیاد به عنوان خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افتخار تولیت مقدس شهدا را بر عهده دارند.
مدیرکل بنیاد ایلام با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر بنیاد با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، بر اهمیت توانمند سازی ایثارگران اشاره کرد و بیان داشت: بنیاد همواره به دنبال توانمندسازی و حمایت از ایثارگران شاغل در دستگاه ها و ادارات است و در این مسیر نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به عنوان صاحب نظر، بهترین مشاور و یاوری ارزشمند برای بنیاد به شمار می آیند.
وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان و مدیران از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه خود به عنوان یک سرمایه ارزشمند، دلسوز و وفادار به نظام استفاده نمایند.
در این نشست اعضای شورای هماهنگی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر برخی از مشکلات جامعه ایثارگری به خصوص در حوزه آموزش و اشتغال را مورد بررسی قرار داده و نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای ارتقا نحوه خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان مطرح نمودند.

  • نویسنده : شیرودی