مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: امروز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه معزز ایثارگری هستند.

جمال اسدی در جلسه شورای هماهنگی امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام ضمن تشریح فعالیت‌های نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، گفت: امروز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه معزز ایثارگری هستند و مدیریت جدید بنیاد، توجه ویژه‌ای به ظرفیت و توانایی‌های نخبگان دارد.

رئیس شورای هماهنگی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام افزود: هر ملتی که بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را بسازد و آن را زنده نگهدارد و شهدا و ایثارگران ما تاریخ‌ساز هستند.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر توانمند و دارای مدارج علمی بالا در مدیریت دستگاه‌های اجرایی، گفت: تشکیل جلسات لازم در جهت حمایت و معرفی نخبگان توانمند، متعهد و دلسوز شاهد و ایثارگر درخصوص استفاده از آنها در سطوح مختلف مدیریتی یکی از اقدامات بنیاد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در استان است.

اسدی با تاکید بر ایجاد کارگروه‌های تخصصی مشترک و اتاق فکر راهبردی نخبگان شاهد و ایثارگر، گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم؛ زمینه توانمندسازی، هدایت و ارتقای جایگاه علمی، منزلتی و مدیریتی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

  • نویسنده : علی شیرودی