مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان قم گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مسیر خدمت رسانی کیفی و در خور شأن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در کنار بنیاد قرار دارند.

حجت الاسلام حسن هنرمند در نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان قم گفت: فعالیت تشکل‌های ایثارگر در مسیر نشر ارزش‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گره‌گشایی از مسائل خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
وی ادامه داد: تشکل‌های صنفی، اجتماعی، فرهنگی و قرآنی همگی در راستای خدمت به ایثارگران مشاوران امین و راهنمای بنیاد و در واقع حمایت‌گر خادمان به شهدا و ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی هستند.
حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: تحقق اهداف بنیاد در مسیر خدمت در خور شأن و شایسته و اثرگذار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری گروه‌های ایثارگری چون تشکل‌ها، نخبگان و معتمدین معین میسر می‌شود.
وی اضافه کرد: تشکل‌ها را در کنار خود می‌دانیم، فعالیت تشکل‌ها در راستای اهداف بنیاد است، این نیروهای ایثارگری فعال ظرفیت مناسبی برای خدمت به ایثارگران در طرح‌های سالمند یاری، دیدارها و برگزاری برنامه‌ها هستند.
حجت الاسلام هنرمند همچنین با استماع سخنان مسئولان تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: طی دو سال و نیمی که در خدمت جامعه هدف استان قم هستم، تلاش کردم ارتباط با تشکل‌ها را حفظ کنم و از نظرات و راهنمایی آنان نهایت استفاده را داشته باشم.
وی افزود: اجرای برنامه اردوهای یک‌روزه با استفاده از ظرفیت فضاهای موجود در استان، اخذ سهمیه محدود برای سفر زیارتی والدین شهدا، تلاش برای راه‌اندازی مجتمع توانبخشی ایثار، بروز رسانی کمیسیونها، پیگیری اختصاص زمین در شهرکت قدس و زین الدین بخشی از خدماتی است که پیگیری شده است.
در این نشست مسئولان تشکل‌ها نیز به ایراد سخن پرداختند و از برنامه‌های سال جاری گفتند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
در  پایان این جلسه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از تشکل‌های ایثارگری تقدیر شد.
انتهای پیام/

  • نویسنده : علی شیرودی