مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تشکل‌های ایثارگری نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و پاسداری از ارزش‌های شهدا ایفا می‌‍کنند.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در دیدار با تشکل‌های ایثارگری ضمن گرامی‌داشت روز تشکل‌ها گفت: هم‌اکنون ۱۰ تشکل فعال در قم حضور دارند که از مجموع ۱۱۷ تشکل کشوری، این استان سهم مناسبی از حضور تشکل‌های فعال را داراست.
وی افزود: عمده فعالیت تشکل‌های ایثارگری در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و توجه به مسائل روز است که نشان از بصیرت، آگاهی، دلسوزی و تعهد در خدمت به انقلاب و حفظ دستاوردهای شهدا دارد.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم اشاره کرد: این تشکل‌ها توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازماندگان شهدا اداره می‌شود از این رو نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
حجت‌الاسلام هنرمند گفت: تشکل‌ها با مشارکت در برنامه‌های مختلف بنیاد، ارتباط با جامعه ایثارگری و ارائه مشاوره به بنیاد در مسیر کیفی‌سازی خدمات نقش‌آفرین هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قم خاطرنشان کرد: به منظور تعامل هرچه بیشتر با تشکل‌های ایثارگری از سال گذشته نشست‌های جداگانه با هر تشکل و نشستی با مسئولان تشکل‌ها به منظور بهره‌برداری از نظرات و پیشنهادات و بررسی مسائل جامعه ایثارگری از طریق تشکل‌ها برگزار شده است.

  • نویسنده : شیرودی