نشست هم اندیشی دبیران کل تشکل های شاهد و ایثارگر فارس با مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران در شیراز برگزار شد.

مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع دبیران تشکل های شاهد و ایثارگری استان فارس گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است اما شهدا، جانبازان و آزادگان متعلق به آحاد مردم ایران و حاکمیت هستند.
 فریده اولاد قباد در این دیدار، تشکل های شاهد و ایثارگری را بازوان توانمند و قدرتمند بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: این تشکل ها در زمینه پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش اثرگذاری دارند.
 وی همچنین تصریح کرد: تشکل های شاهد و ایثارگر در حوزه های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، سیاستگذاری، مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح قوانین می‌توانند بازوی توانمند بنیاد و دیگر دستگاه ها در زمینه پیگیری مطالبات شرعی و قانونی و امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشند.
مشاور امور زنان و خانواده بنیاد همچنین در ادامه به نقش تاثیر گذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدیریت کلان و توسعه پایدار کشور اشاره و عنوان کرد: توانمندسازی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه بانوان شاهد و ایثارگر یکی از از اولویت های بنیاد است.
در ادامه این مراسم دبیران کل ۹ تشکل شاهد و ایثارگر استان فارس به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند. 

  • نویسنده : شیرودی